viernes. 19.04.2024
Diego Lourenzo, José Ángel Rodicio e Santos Álvarez, na presentación da campaña de Aever.
Diego Lourenzo, José Ángel Rodicio y Santos Álvarez, en la presentación de la campaña de Aever.

La sede de Aever, la asociación de empresarios y empresarias de Verín, fue esta mañana escenario de la presentación de la segunda edición de la campaña "Os 6.000 de Verín", con la que el comercio local, concretamente 130 establecimientos, quiere premiar a los consumidores que desde el próximo 18 de octubre y hasta el 28 de diciembre adquieran algún producto o servicio en las tiendas asociadas. 

Serán, como así explicó el gerente de Aever, José Ángel Rodicio, 6.000 los euros que se repartan en un sorteo que tendrá lugar el 30 de diciembre y ante notario, distribuidos en ocho premios: uno de 2.000, otro de 1.000 y seis de 500 euros, que deberán consumirse en compras desde el día del sorteo y hasta la noche de Reyes del 2022. 

Papeletas de la campaña de Aever.Cada establecimiento recibirá, inicialmente, 500 papeletas para repartir entre sus clientes. | FOTO: Xosé Lois Colmenero. 

Son 130 los asociados de Aever que han decidido participar en esta segunda edición de la campaña "Os 6.000 de Verín", aportando íntegramente los recursos habilitados para los premios, como así se encargó de recalcar Rodicio: "Quero que todos saiban que son os nosos comerciantes, os comerciantes de Verín, os que aportan, entre todos, os 6.000 euros do premio. Nós, como asociación, só nos limitamos á promoción da campaña ben con anuncios en prensa, vallas publicitarias, folletos, etcétera. É un esforzo moi importante o que fan e merecen ter a recompensa que procuran, que non é outra que todos nos volquemos en mercar no comercio de proximidade", señaló.

Campañas coma esta, de éxito garantido, xustifican sobradamente a colaboración do Concello de Verín con Aever, un colectivo referente no ámbito asociativo comarcal (Diego Lourenzo, teniente de alcalde de Verín)

 

En el acto de presentación de la segunda edición de "Os 6.000 de Verín", además del secretario de Aever y de su presidente, Santos Álvarez, participó el teniente de alcalde del Concello de Verín, el nacionalista Diego Lourenzo, quien destacó "a importancia que este tipo de actividades promocionais teñen para a potenciación do comercio local. Campañas coma esta xustifican sobradamente a colaboración que este Concello ten con Aever, unha entidade referente no ámbito asociativo comarcal. É unha campaña importante, sen ir máis lonxe, o pasado ano entregou uns 52.000 boletos, boa mostra da súa boa acollida. Como non podería ser doutro xeito, dende a institución que represento fago un chamamento á cidadanía para que se aposte decididamente polo comercio local. Este ano que non vai a haber peches perimetrais, temos que darlle ese pulo que o noso comercio merece, porque o seu éxito de vendas repercutirá tamén no resto de todos nós", concluyó el teniente de alcalde Diego Lourenzo Moura. 

NOTICIAS VERÍN | Los comerciantes de Aever sortearán 6.000 euros entre sus clientes