sábado. 20.04.2024
Llegada del féretro con los restos de Don Manuel Sulleiro a la iglesia parroquial de Verín. | FOTO: Xosé Lois Colmenero.
Llegada del féretro con los restos de Don Manuel Sulleiro a la iglesia parroquial de Verín. | FOTO: Xosé Lois Colmenero.

La Unidad de Atención Parroquial del Arciprestazgo de Verín, que modera el reverendo D. Óscar Martínez, está organizando, en colaboración con el resto de párrocos de la comarca de Monterrei y el Concello de Verín, una misa funeral al aire libre en la plaza García Barbón de la villa, con la que recordar a todos aquellas personas víctimas de la pandemia o que sin serlo fallecieron durante el estado de alarma y sus restos no pudieron ser debidamente velados y despedidos por familiares y amigos al estar vigentes las restricciones sanitarias impuestas. 


Está previsto que la ceremonia religiosa tenga lugar el próximo día 2 de noviembre, día de Fieles Difuntos, a una hora que todavía está por determinar. Óscar Martínez, el reverendo de la UAP verinense, apunta que "a idea é ter un funeral por todas as persoas que faleceron no concello durante a pandemia de Covid e ás que non se pudo despedir nin acompañar os seus familiares coa presencia, polo confinamento e os aforos limitantes", asegura el sacerdote. 

Martínez Caamaño también confirmó que durante la eucaristía, a modo de homenaje "e se as familias nolo permiten, nomearemos a todos e cada un dos falecidos, e convidaremos aos presentes a unha sentida oración por todos eles, para que sintan que aínda que foron despedidos sen o calor de todos nós, permanecen moi presentes na nosa memoria. A sociedade está en débeda con todos os que marcharon máis sós do que quixeran, con esta homenaxe queremos honralos como seguro moitos deles tiveran desexado", concluyó Don Óscar Martínez. 

 

NOTICIAS VERÍN | Una misa funeral al aire libre en la plaza recordará a los fallecidos...