El concello de Viana do Bolo saca a licitación la compra de un tractor y dos desbrozadoras -una de brazo y otra de arrastre- dentro de sus competencias de mantenimiento de caminos y vías rurales, y de prevención de incendios forestales.
De este modo, se pretende "unha maior eficiencia no mantemento dos nosos camiños e na conservación do ecosistema agroforestal, ao tempo que ofrecemos apoio os veciños/as para manter limpo o contorno das aldeas, sendo conscientes que o Concello de Viana do Bolo é moi extenso e conta cunha poboación a cada paso máis envellecida ", según reza la nota de prensa.
El 50% del presupuesto (neto) de la licitación será subvencionado por la Diputación Provincial de Ourense y el otro 50% por Xunta de Galicia. El ayuntamiento de Viana deberá aportar de su erario público municipal únicamente el pago del I.V.A.
Críticas a la actuación del BNG
No ha desaprovechado la oportunidad, el regidor vianés, para expresar su condena a las actuaciones del Bloque Nacionalista Galego sobre la compra de un bien necesario que sólo reportará beneficios al concello y apenas gasto. Una actitud que considera "inadmisible" pues, según sus palabras, "a maiores de nunca interesarse, no último pleno criticaron a súa adquisición".
Con retranca galaica ironiza, Abelardo Carballo, con la conducta general del partido nacionalista local: "Amosaron, unha vez máis, o seu “espíritu construtivo”.