martes. 23.04.2024
Los integrantes de la lista de Veciños, con la doctora Carmen Sola en primera fila -cuarta-.
Los integrantes de la lista de Veciños, con la doctora Carmen Sola en primera fila -cuarta-.

Veciños de Monterrei acaba de presentar públicamente a los 15 integrantes de su candidatura -11 + 4 suplentes-, con la que optarán a la alcaldía de Monterrei en los próximos comicios del 28 de mayo. Y lo hacen a diferencia, de otras formaciones, con todos oriundos o residentes del municipio, convencidos de mejorar los resultados del pasado 2019 e incrementar el número de actas -en los últimos comicios estuvieron a punto de conseguir el cuarto edil por un puñado de votos-. 

Outra forma de facer política que non sexa rancia, típica dun sistema caciquil; é posible en Monterrei (Carmen Sola)

Encabeza la lista la doctora Carmen Sola (1974), en lo que será su tercera ocasión de hacerse con la alcaldía de un municipio "que coñezo moi ben, tamén dende a miña profesión de médico, e que sei que pode ter outra política distinta ao do clan Suárez, rancia, típica dun sistema caciquil e fixada no curtopracismo dun alcalde desapegado da realidade cotiá", afirmó Sola Pérez. 

Sola Pérez asegura que su formación, que no tiene otra aspiración que "a de gobernar para todos os veciños e veciñas de Monterrei, ten a un bo equipo, heteroxéneo, con xente comprometida e que se achega á política non para mirar por si mesma, como fai o alcalde cobrando o dobre polos plenos do que cobran o resto dos concelleiros, por exemplo; senón para traballar polo conxunto dos veciños e veciñas de Monterrei. Ninguén de nós concibe a política como unha forma de vida, todos somos profesionais independentes. Só queremos traballar para que Monterrei teña o futuro que co Partido Popular non vai ter", concluyó en la presentación la candidata a la alcaldía de Monterrei, María del Carmen Sola Pérez. 

LA IMAGEN DE... | La candidatura de Veciños... Todos de Monterrei