sábado. 20.04.2024
safe_image
Feijóo apuesta por Jiménez Morán para hacer del hospital de Verín "un gran hospital, mentres eu sexa presidente". | FOTO: Partido Popular.

La decisión estaba ya tomada, según las fuentes consultadas, desde el pasado 17 de diciembre, día en el que una reunión entre todos los alcaldes de la comarca con Alberto Núñez Feijóo -en San Caetano mientras cerca de un millar de manifestantes vociferaban a las puertas del Pazo do Hórreo compostelano- se definió la hoja de ruta para la resolución del grave conflicto originado por la decisión del gerente de Área Félix Rubial.

Allí, los regidores populares expusieron, encabezados por el sanitario Juan Manuel Jiménez Morán, el grave riesgo que para el mantenimiento de sus posiciones en las diferentes alcaldías e, incluso, en la presidencia de la Xunta, suponía la tan "desacertada" decisión de suprimir los servicios de paritorio en el hospital verinense. La determinación con la que se expresó el que fuera alcalde de Verín convenció de tal manera a la máxima autoridad del Gobierno autonómico que no dudó, desde entonces, en recomponer el puzzle asistencial en la comarca de Monterrei. 

Era cuestión de días y, un error de un funcionario autonómico anticipando indebidamente la publicación del anuncio ayer viernes en el Diario Oficial de Galicia (DOG) de la provisión de la plaza de director del Distrito Sanitario de Verín, alimentó todavía más los mentideros políticos hasta que Diario do Támega accedió al nombre del sustituto de Miguel Ángel Abad: Juan Manuel Jiménez Morán. 

El propio presidente de la Xunta de Galicia, Alberto Núñez, confirmaba los extremos de su nombramiento: "Juan foi un alcalde de primeira división para Verín e será un director de Distrito de segunda, baixo a responsabilidade de Félix Rubial, se é que non dimite tamén para non ter que forzar a demisión do conselleiro. Pero, estou seguro de que fará do de Verín un gran hospital. Se foi capaz de ser membro do consello da CRTVG con escasos coñecementos audiovisuais, aquí desempeñará un gran traballo porque á súa experiencia como xestor público hai que engadirlle a pericia obtida como sanitario nos seus anos de exercicio e nos últimos meses de reciclaxe logo de perder a alcaldía de Verín coa metade menos de concellais".

É o mínimo que podía facer por min o presidente. Se o sei, non me inmolo naquel congreso provincial cando Baltar, con aqueles compromisarios do seu pai, me barreu da presidencia que me tiña reservada Feijóo (Juan Manuel Jiménez)

Juan Manuel Jiménez Morán, emocionado por la confianza depositada nuevamente en sus capacidades, declaró -incomprensiblemente- a esta redacción que "é o mínimo que podía facer por min o presidente despois de deixarme sen o escano do Senado e quedar sen a posibilidade de optar á pensión vitalicia desa cámara de representación. Se o sei, non me inmolo naquel congreso provincial cando Baltar, con aqueles compromisarios de seu pai, me barreu da presidencia que me tiña reservada Feijóo".

El exalcalde de Verín ya anunció la primera de las medidas a llevar a cabo tras su nombramiento oficial: "Creo que a este hospital, para que sexa grande como quere o presidente, fáltalle unha pranta máis. Como xa fixera no Concello cando cheguei, o primeiro que encargarei será un estudo arquitectónico a Gerardo Seoane, que fora o que informara desfavorablemente de levantar un piso máis na casa consistorial da vila, para que confirme ou non a viabilidade desa actuación".

Jiménez Morán será el nuevo director del Distrito Sanitario de Verín